همزمان با چهارمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی و بهره برداری گازرسانی در ۹۴ روستای استان خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛در چهارمین روز از هفته دولت،عملیات  اجرایی گازرسانی به 80 روستا در شهرستان های سربیشه و خوسف آغاز و بهره برداری از پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی سربیشه و همچنين گازرسانی به 2 روستا در شهرستان سربيشه ، 10 روستا در شهرستان قاینات و 2 روستا در شهرستان طبس با حضور معاونان استاندار خراسان جنوبی ، مدیرعامل شرکت گاز استان ، مديران استانی و شهرستانی و اهالی اين روستاها افتتاح شد.

هاشمی در مراسم کلنگ زنی به روستاهای شهرستان سربیشه گفت:برای آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 42 روستای شهرستان سربیشه مبلغ 150 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران برآورد شده است .

ضمنا برای انجام این پروژه ، 333 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع،  6  ایستگاه تقلیل فشار درون شهری ، یک ایستگاه حفاظت کاتدیک و  هزار و 500 مورد انشعاب ، نصب و اجرا خواهد شد .

وی افزود:با اتمام این پروژه هزار و 667 خانوار روستايی در شهرستان سربیشه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد .

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی همچنین از افتتاح پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی شهرستان سربیشه با اعتبار بالغ بر 4.5 میلیارد ریال خبر داد و گفت:برای اجرای این پروژه 2.5 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و یک ایستگاه تقلیل فشار نصب شده است .

هاشمی ادامه داد:گازرسانی به روستاهای اميرآباد سرزه و كلاته بازديد از ديگر پروژه های حوزه گازرسانی در شهرستان سربيشه بود كه  با هزينه  3.5 میلیارد ریال افتتاح شد.  

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 38 روستای شهرستان خوسف اشاره کرد و افزود:برای آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به این روستاها 145 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران برآورد شده است که پس از بهره برداری از این پروژه امکان بهره مندی 600 خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی فراهم خواهد شد.

اجرای 215 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع ، احداث و نصب 3 ایستگاه تقلیل فشار درون شهری ، احداث و نصب یک ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب هزار و 400 انشعاب از مشخصات پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان خوسف است.

هاشمی در ادامه گفت:همچنین امروز با بهره برداری از پروژه های گازرسانی به 10 روستای شهرستان قاینات با هزينه اجرايی 73 ميليارد ريال و 2 روستا در شهرستان طبس با هزينه اجرايی 24 ميليارد ريال و مجموعا بالغ بر 97 میلیارد ریال امكان بهره مندی بیش از هزار و 300 خانوار روستايی در شهرستانهای طبس و قاينات فراهم شد.

انتهای پیام/غ

عملیات اجرایی و بهره برداری گازرسانی در ۹۴ روستای خراسان جنوبی آغاز شد

برچسب ها: هفته دولت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.